Regulamin

 

1. Rejestracja-założenie konta klienta

Aby robić zakupy na stronie Silk Epoque nie trzeba być zarejestrowanym klientem.

2. Składanie zamówień

Aby złożyć zamówienie najpierw musisz dodać interesujący Cię produkt do koszyka. W tym celu kliknij przycisk „do koszyka” widoczne obok zdjęcia i opisu pracy. Produkt zostanie dodany do Twojego koszyka. Jeżeli chcesz zamówić kilka produktów to dodaj je do koszyka, a następnie naciśnij przycisk “zamawiam” i postępuj zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami.

Wraz ze złożeniem zamówienia otrzymasz od nas na swój adres e-mail informacje o sposobie dokonania płatności i wysyłce. Pamiętaj aby dokonać płatności przed upływem 7 dni od daty złożenia zamówienia. Brak wpłaty po tym okresie skutkuje automatycznym anulowaniem zamówienia.

O zmianie statusu Twojego zamówienia będziemy Cię niezwłocznie informować na Twój adres e-mail

3. Ceny produktów

Podane na stronie ceny są cenami brutto. Oprócz kosztu wysyłki nie dodajemy już nic do końcowej wartości zamówienia. Żadnych “ukrytych opłat”! Indywidualizacja projektu łączy się ze zmianą ceny (np. zurzycie materiału oraz nakład pracy przy wykonaniu długiej kreacji jest większy i cena ulega zmianie). Przed zakupem uprzejmie proszę o kierowanie pytań drogą mailową o ostateczny koszt w razie potrzeby personalizowania projektów.

4. Metoda płatności

Dostępne formy płatności to: przelew bankowy przelewy.24,  konto PayU, . Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl. Panie Adrianie  KTO POŚREDNICZY W TYCH OPŁATACH? Czy ta informacja musi być?

Wszystkie szczegóły dotyczące finalizacji transakcji zostaną automatycznie wysłane na Twój adres e-mail. W przypadku gdybyś nie otrzymał wiadomości należy dokonać płatności na konto :

Silk Epoque by Olga Ziemann

83-330 Glincz

Świerkowa2 

NIP: 583-299-00-79

nr rachunku: 15109011020000000136963542                

Dodatkowa informacja dla przelewów z zagranicy:

IBAN: 5610 9011 02 0000 0001 3696 3580 

Prosimy o wypełnienie pola TYTUŁEM : nr zamówienia

5. Koszty wysyłki

Koszty wysyłki pokrywa kupujący. Ceny uzależnione są od kraju dostawy i wybranej przez kupującego formy przesyłki podczas dokonywania zakupów.

6. Czas oczekiwania na przesyłkę

Produkty szyte na zamówienie wysyłamy w ciągu 14 dni od dokonania wpłaty za zamówienie. Do tego należy doliczyć czas dostarczenia przesyłki, który wynosi jeden dzień w przypadku zamówień krajowych oraz 2-5 dni dla wysyłek zagranicznych.

Pozostałe zamówienia (ubrania dostępne od ręki) realizujemy w terminie max. do 2 dni roboczych od chwili wpłynięcia zapłaty za zamówienie. Do tego należy doliczyć czas na dostarczenie przesyłki, który zwykle wynosi 1 dzień kurierem na terenie Polski oraz 2-5 dni kurierem dla wysyłek zagranicznych.

 7. Reklamacje i zwroty

Zakupiony towar może zostać zwrócony w stanie niezmienionym, bez podania przyczyny, w terminie do 14 dni od daty odebrania przesyłki. Warunkiem przyjęcia towaru do zwrotu jest brak jakichkolwiek śladów jego użytkowania oraz załączenie formularza zwrotu (dostępnego TU) i paragonu. Zwroty bez paragonu nie będą przyjmowane, natomiast możliwa będzie wymiana na inne ubrania o tej samej wartości.

Reklamacja rozpatrywana jest w ciągu 14 dni roboczych. 

Uwaga: zwrotowi nie podlegają ubrania wykonane na zamówienie indywidualne oraz w których na życzenie klienta dokonano zmiany materiałów lub rozmiaru.

Zwracane towary prosimy przesyłać listem poleconym lub paczką na adres naszej pracowni:

Silk Epoque by Olga Ziemann

83-330 Glincz

Świerkowa2                                     

Cała kwota zapłacona za towar wraz z kosztami przesyłki zostanie zwrócona klientowi. Zwrot pieniędzy odbywa się wyłącznie na konta bankowe. Dane dotyczące konta bankowego, na które mają być przesłane pieniądze, powinny zostać dołączone do przesyłki ze zwracanym towarem lub przesłane e-mailem. Niestety koszty przesyłki zwrotnej musi ponieść klient.

W przypadku reklamacji towaru z powodu jego zniszczenia w trakcie przesyłki lub wad zauważonych w momencie otrzymania przesyłki, gwarantujemy zwrot kosztu zamówionego towaru wraz z kosztem wysyłki oraz kosztem jego odesłania do nas. Reklamowany towar, podobnie jak w przypadku zwrotu, należy odesłać do nas, na podany powyżej adres. Warunkiem zwrotu w przypadku uszkodzenia towaru proszę o zrobienie zdjęcia uszkodzenia i przesłanie na adres mailowy gdynia@silk-epoque.com.

9. Ochrona danych osobowych

Silk Epoque będąc administratorem danych osobowych, chroni dane osobowe Klientów. Podane przez Klienta dane mogą być przetwarzane wyłącznie dla celów określonych w Regulaminie i Polityce Prywatności. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w formularzu zamówień tj. imię i nazwisko, adres email, telefon, adres (oraz danych wpisanych w polu UWAGI), a także firmy oraz NIP przez Administratora, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Udzielona zgoda dotyczy przetwarzania danych w szczególności w celach skorzystania przez zawarcia przez Klienta ze Sprzedawcą umowy sprzedaży towaru, a także statystycznych oraz marketingowych. Klient oświadcza, że został poinformowany o prawie dostępu do treści swoich danych oraz prawie do ich poprawiania, a także o prawie do odwołania zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdym czasie i że wszelkie dane osobowe zostały przekazane przez Klienta dobrowolnie.Udostępnione przeze Klienta dane osobowe będą chronione przez Administratora z zachowaniem najwyższej staranności. Ponadto Klient wyraża zgodę na otrzymywanie informacji handlowych dotyczących świadczonych przez Sprzedawcę usług na podany adres email zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204, z póżn. zm.).

 

Warunki zwrotu:

– zwracana rzecz nie była noszona

– konieczne jest załączenie paragonu

– konieczne jest załączenie formularza zwrotu (oświadczenia o odstąpieniu od umowy)

-w przypadku uszkodzenia w transporcie warunkiem zwrotu jest zrobienie zdjęcia uszkodzenia.

Kupujący może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie to może zostać złożone przykładowo pisemnie na adres Sprzedawcy, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedawcy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: Formularz odstąpienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.